Preskočiť na hlavný obsah

August Wrap Up, Book Haul and September TBR


  • Wrap Up: 

Neal Shusterman: Unwholly (Unwind #2) - Knihu som čítala dosť dlho na to ako veľmi sa mi páčila. Skvelý druhý diel.  5*
Neal Shusterman: Unsouled (Unwind #3) - Táto časť série sa mi páčila zatiaľ asi najviac. Všetko začína pomaly do seba zapadať, príbeh začína dávať väčší zmysel a všetko smeruje k veľkému finále. Posledný diel vychádza už niekedy v októbri :) 5*
Neal Shusterman: Unstrung (Unwind #1,5) - Som rada, že som si diel #1,5 prečítala až po trojke, lebo inak by som si isté časti tretej knihy neužila tak ako som si ich užila (a prežila, a preslzila). No každopádne must-read ak sa Vám séria páči. Po prečítaní poviedky sa Unwind stalo jednou z mojich najobľúbenejších sérií. 5*
Sarah J. Maas: Crown of Midnight (Throne of Glass #2) - Toto bolo super! Prvá cca polovica knihy sa mi síce zdala trochu pomalšia a odhalenie z konca sa dalo čakať, ale aj tak to bola DA BOMB! Pre-order trojky to istí. A keby to prišlo niekedy okolo mojich narodenín, dokonalý darček by z nej bol #zbožnéprianie... 5* 
Leigh Bardugo: Siege and Storm (The Grisha #2) - Darkling v mojej hlave vyzerá ako Alan Rickman vo filme Rasputin. A vďaka bohu za Nikolaia, lebo nielenže je vtipný a vždy má čo povedať (a musí mať posledné slovo), ale rozhýbal nielen dej a aj Alinu. Tá mi v prvej časti knihy, kde ešte len objavovala svoju schopnosť, pripadala ako bezosobnostná krava, s prepáčením. Nie som veľkým fanušíkom hlavnej zaľúbenej dvojice, Mala a Aliny. Mal ide úplne mimo mňa a zdá sa mi akoby Alina popierala samu seba, keď je s ním. Postavy tejto série mi veľmi pripomínajú tie v Lunar Chronicles. Aj tam sa v druhej knihe objavila postava, vlastne viac postáv (Captain, Scarlet, Wolf), ktoré sa mi zdali zaujímavejšie ako ústredná dvojica. Ale aj tak bolo Siege and Storm za plný počet, lebo no Nikolai... 5* 
Leigh Bardugo: Ruin and Rising (The Grisha #3) - Veľmi dobre zvládnutý koniec série. Ale dobre, že už je koniec. 5*
Gail Carriger: Curtsies & Conspiracies (Finishing School #2) - Druhý diel sa mi páčil viac ako prvý. Postavy sa mi zdali vtipnejšie a vyspelejšie. No a upír menom Lord Hematol. I like it! Plus bolo to rýchle, krátke a vtipné. Teším sa na trojku 4*


  • Book Haul alebo ako som sa konečne dokopala kúpiť si pokračovania sérií, ktoré sa mi páčili:

Neal Shusterman: Unwholly (Unwind #2)
Neal Shusterman: Unsouled (Unwind #3)
Leigh Bardugo: Siege and Storm (The Grisha #2)
Sarah J. Maas: Crown of Midnight (Throne of Glass #2) 
Nejakým zázrakom sa mi ich podarilo všetky prečítať, z čoho sa teším. Lebo posledná vec, ktorú teraz potrebujem je viac neprečítaných kníh v polici. Tento mesiac som bola dobrá a veľmi som nechodila do knižnice, pracovala som s vlastnými zdrojmi. Ale už začali chodiť emaily s rezerváciami... :)


  • September TBR alebo tentoraz to nebudeme preháňať, dobre:

Summer TBR sa v auguste nekonalo. Prečítala som síce (úbohých) 34 strán z A Dance with Dragons, ale inak som sa s tou knihou nepohla. A Jane Austenovú som ani neotvorila... Za to som si zmaratónovala 2 série The Mindy Project a videla som tohtoročné EMMY, ktoré nestáli za veľa. Ale technicky je ešte stále leto (aspoň to astronomické), aj keď už som rezignovala na bosé nohy a začala som nosiť svetre. No neviem koľko a čo budem v septembri čítať, lebo idem späť do školy. Teším sa, aj sa neteším. Ešte neviem čo sa z toho nakoniec vykľuje, takže si nechcem robiť žiadne veľké plány. Možno len dočítať A Dance with Dragons, to mi bude stačiť.

Prečítali ste aj Vy v auguste niečo dobré? Čo sa chystáte čítať v septembri?
Do prečítania... :)

Komentáre

  1. Ruin and Risiiing! Tak som sa na to tešila a tak nejako nie je čas... :D Takže koniec je dobrý? Som zvedavá :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koniec bol dobrý, ale dobre, že už bol koniec :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Môj 2016

Rok 2016 bol najlepším rokom môjho života. Som si vedomá, že z hľadiska správ a svetových udalostí to nebolo dobré, ale pre mňa osobne bol rok 2016 skvelým, jedinečným a úžasným.
Začala som diplomovkou. To bol môj hlavný projekt v prvých mesiacoch roka. Bol to boj, naučila som sa veľa nielen o blogoch, ale aj sama o sebe. Popri usilovnej práci som pozerala The 100. Ako odmenu, väčšinou. V tomto období som sa zamilovala do piesní z muzikálu Hamilton a tiež som sa namotala na podcasty (*spoiler: v poslednom čase som sa odmotala). Po diplomovke prišlo na rad učenie sa na štátnice a príprava na prijímacie skúšky na doktorandské štúdium. Neraz som si kládla otázku na čo som sa to dala, keď som nevedela ani prihlášku vypísať... stáva sa aj lepším.
Niekedy na jar vyšla v slovenčine kniha Patricka Ness  The Rest of Us Just Live Here a moja GR reakcia na knihu sa dostala na jej obálku! Ešte stále sa z toho vytešujem a kniha ma v noci straší, lebo jej chrbát (a predná strana, ale ja vidím z p…

MOJE NAJ: Knihy 2016

Znova je tu, ten čas, keď sa začal nový rok a ja mám potrebu uzavrieť ten minulý kopou článkov o knihách, ktoré som v uplynulom roku prečítala. Pre rok 2016 som sa rozhodla pre top osem, nie pre napr. 16. Dôvodov je niekoľko, začínajúc tým, že som neprečítala veľa kníh, a určiť top 16 zo 66 sa mi zdalo priveľa. Druhým dôvodom bolo, že tento rok vo mne ostala tých kníh pomenej. O to sú však tieto lepšie :) TOP 8 roku 2016 je:
Crooked Kingdom by Leigh Bardugo - Posledná kniha, ktorú som v roku 2016 prečítala bola tým najlepším, čo som v minulom roku prečítala. Poradie kníh je skôr podľa toho ako som ich čítala, ale Crooked Kingdom sa mi čítalo a páčilo jednoznačne najviac. Kniha mala všetko čo mám rada: akciu, vzťahy, skvelé prepracované postavy, atmosféru, krásnu obálku, sarkazmus. A preto je, aj keď sa nehráme na favoritov, tým najlepším čo som v roku 2016 čítala. A keby len v minulom roku...We Should All Be Feminist by Chimamanda Ngozi Adichie - Táto kniha, myslím si, nepotrebuje žiad…

June and July Wrap Up + Catch Up

Dvojmesačný výpadok na blogu tu už dávno nebol. A prečo k nemu prišlo? Ani sama neviem, dôvodov je viac, hlavným asi moja lenivosť. Potom toho bolo dosť do školy, znova som robila semináre, písala seminárky a pomáhala organizovať konferenciu (pri čom som prišla minimálne o 6 mesiacov života a všetky ilúzie ohľadne dospelých ľudí s titulmi, hrôza). Veľa som toho ani nečítala, skôr som pozerala seriály, ale aj to také... veď vám nižšie napíšem :) Celkovo boli jún a júl také nejaké lenivé neslané mesiace. Môj momentálny stav nazývam letný mozog a už je z toho pomaly diagnóza, ktorú musím začať liečiť, lebo už je po polke prázdnin a ja som ešte nezačala písať minimovku.
Reading Wrap UpPaula Hawkins: Do vody- Nie som veľkou fanynkou autorkinej prvej knihy, táto mi sadla viac. Ale aj tak nechápem čo na nej všetci vidia - je to tuctové, nezapamätateľné. No dobre, rýchlo sa to číta, len tých pohľadov tam je vždy nejako príliš veľa.  3*Cassandra Clare: Polnočná dáma - Oddychovka, ale mám otázku…