Preskočiť na hlavný obsah

February Wrap Up

Februárové knižné a čítacie zúčtovanie prichádza už deň pred koncom mesiaca, lebo... čítam asi štyri alebo päť kníh (nie, na goodreads to nemám nahodené), ale nejako sa neviem do žiadnej zažrať, a úprimne povedané, vôbec nemám chuť čítať. Tak som si povedala na čo čakať, Godot prišiel len v Báječných létach pod psa. Ale musím sa pochváliť, vo vedeckej v Bystrici som našla jednu plnú miestnosť anglických kníh, kde sa môžete prechádzať a vybrať si knihy z políc. Ako sa im toto podarilo predo mnou utajiť?! 

Dúfam, že ste mali príjemný február plný super kníh! 
 

Wrap Up:

  • Claudia Gray: A Thousand Pieces of You - Koncept bol super, strácala som sa v tom menej ako som si myslela, že sa budem, ale aj tak to bolo také meh. A veľmi mi to pripomínala Passenger od Bracken, len tu cestovali dimenziami a nie časom... 3*
  • Claudia Gray: Ten Thousand Skies Above You - Ako sa to hovorí, vtip je vtipný len keď sa hovorí prvýkrát... Dlhé a stále o tom istom. So sériou som skončila 2* 
  • Marissa Meyer: Stars Above - Ďakujem goodreads, že som si spomenula, že vychádza kniha noviel zo sveta Lunar Chronicles. Štyri som síce už prečítala, ale tá posledná novela roztopila aj moje ľadové srdce, a to ja ani nemám veľmi rada svadby.... 4*
  • Carrie Brownstein: Hunger Makes Me a Modern Girl - Knihu som na istý čas odložila a potom keď som sa k nej vrátila tak som ju doslova zošrotovala. No Anthems  je pecková pesnička. 4* Read Harder 2016 Read a nonfiction book about feminism or dealing with feminist themes
  • Maggie Nelson: The Argonauts - A Bad Feminist knihou pre rok 2016 sa stáva... The Argonauts, na Bookriot podcaste ju označili ako bola by to vaša najobľúbenejšia kniha roku 2015, ak bývate v Brooklyne. Môj knižný vkus is on fleek :) 4*
  • Pierce Brown: Morning Star - TEN koniec, TEN koniec...  4*
  • Emma Donoghue: Izba - It´s official! I´m cold-hearted bitch.... Ale mne sa Izba nepáčila. Jack mi liezol na nervy a on je rozprávačom knihy... Jeho mama mi tiež liezla na nervy, lebo mala predsa 19 keď ju uniesol a niekedy sa mi zdalo, že má ešte menej rokov ako jej syn... Ako hovorím, som cynická a nemám srdce, ale Izba je za 2* (Knihu som vlastne čítala len preto, že som chcela vidieť film, ale teraz sa mi ani ten nechce pozerať...)
  • Ruta Sepety: Salt to the Sea - Milujem knihy, ktoré ma naučia niečo, čo v škole nie. Napr. o najväčšej námornej katastrofe, pri ktorej zomrelo 10 000 ľudí! And feels, it gave me all the feels 5*

počet kníh prečítaných vo februári:
1 kniha od mužského autora/ 7 od ženských autoriek 
7 v angličtine/ 1 v slovenčine
1 fyzická kniha z knižnice/ 7 e-bookov
2 non-fiction knihy
1 kniha poviedok
2 stand alone knihy
1 finále trilógie
1 prvý diel série + pokračovanie tej istej série

Do prečítania... 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Môj 2016

Rok 2016 bol najlepším rokom môjho života. Som si vedomá, že z hľadiska správ a svetových udalostí to nebolo dobré, ale pre mňa osobne bol rok 2016 skvelým, jedinečným a úžasným.
Začala som diplomovkou. To bol môj hlavný projekt v prvých mesiacoch roka. Bol to boj, naučila som sa veľa nielen o blogoch, ale aj sama o sebe. Popri usilovnej práci som pozerala The 100. Ako odmenu, väčšinou. V tomto období som sa zamilovala do piesní z muzikálu Hamilton a tiež som sa namotala na podcasty (*spoiler: v poslednom čase som sa odmotala). Po diplomovke prišlo na rad učenie sa na štátnice a príprava na prijímacie skúšky na doktorandské štúdium. Neraz som si kládla otázku na čo som sa to dala, keď som nevedela ani prihlášku vypísať... stáva sa aj lepším.
Niekedy na jar vyšla v slovenčine kniha Patricka Ness  The Rest of Us Just Live Here a moja GR reakcia na knihu sa dostala na jej obálku! Ešte stále sa z toho vytešujem a kniha ma v noci straší, lebo jej chrbát (a predná strana, ale ja vidím z p…

MOJE NAJ: Knihy 2016

Znova je tu, ten čas, keď sa začal nový rok a ja mám potrebu uzavrieť ten minulý kopou článkov o knihách, ktoré som v uplynulom roku prečítala. Pre rok 2016 som sa rozhodla pre top osem, nie pre napr. 16. Dôvodov je niekoľko, začínajúc tým, že som neprečítala veľa kníh, a určiť top 16 zo 66 sa mi zdalo priveľa. Druhým dôvodom bolo, že tento rok vo mne ostala tých kníh pomenej. O to sú však tieto lepšie :) TOP 8 roku 2016 je:
Crooked Kingdom by Leigh Bardugo - Posledná kniha, ktorú som v roku 2016 prečítala bola tým najlepším, čo som v minulom roku prečítala. Poradie kníh je skôr podľa toho ako som ich čítala, ale Crooked Kingdom sa mi čítalo a páčilo jednoznačne najviac. Kniha mala všetko čo mám rada: akciu, vzťahy, skvelé prepracované postavy, atmosféru, krásnu obálku, sarkazmus. A preto je, aj keď sa nehráme na favoritov, tým najlepším čo som v roku 2016 čítala. A keby len v minulom roku...We Should All Be Feminist by Chimamanda Ngozi Adichie - Táto kniha, myslím si, nepotrebuje žiad…

June and July Wrap Up + Catch Up

Dvojmesačný výpadok na blogu tu už dávno nebol. A prečo k nemu prišlo? Ani sama neviem, dôvodov je viac, hlavným asi moja lenivosť. Potom toho bolo dosť do školy, znova som robila semináre, písala seminárky a pomáhala organizovať konferenciu (pri čom som prišla minimálne o 6 mesiacov života a všetky ilúzie ohľadne dospelých ľudí s titulmi, hrôza). Veľa som toho ani nečítala, skôr som pozerala seriály, ale aj to také... veď vám nižšie napíšem :) Celkovo boli jún a júl také nejaké lenivé neslané mesiace. Môj momentálny stav nazývam letný mozog a už je z toho pomaly diagnóza, ktorú musím začať liečiť, lebo už je po polke prázdnin a ja som ešte nezačala písať minimovku.
Reading Wrap UpPaula Hawkins: Do vody- Nie som veľkou fanynkou autorkinej prvej knihy, táto mi sadla viac. Ale aj tak nechápem čo na nej všetci vidia - je to tuctové, nezapamätateľné. No dobre, rýchlo sa to číta, len tých pohľadov tam je vždy nejako príliš veľa.  3*Cassandra Clare: Polnočná dáma - Oddychovka, ale mám otázku…