streda, 1. februára 2017

January Wrap Up

Ako ste začali rok 2017? Už nestíhate? Vitajte v klube! Ale naozaj, ako ste začali nový rok? Ja školsko-pracovne, trochu stresovo, ale z knižného pohľadu veľmi silne a faktograficky. Uvidíme dokedy mi to vydrží.

V januári som prečítala:

Reading Wrap Up:

  • Kendare Blake: Three Dark Crowns - Znova prípad toho bájneho NIEČOHO, čo mi v knihách chýba, ale neviem to pomenovať. TDC bolo dobré, budem čítať aj pokračovanie, ale priestor pre jednotlivé postavy sa mi zdal nevyvážený. Po  teaserovej kapitole z dvojky, budem čítať aj tú. 3*
  • Diane Guerrero: In the Country We Love: My Family Divided - Guerrero znamená bojovník. Diane ani nie je nič iné: bojovala celý život za seba, svoju rodinu, a teraz bojuje aj za iných s podobným osudom. 5*
  • Trevor Noah: Born a Crime - Znova silný ľudský príbeh, ale tu sa mi zdalo, že bizardnosť a civilnosť neboli vyvážené, čo v konečnom dôsledku znižovalo nejako dôveryhodnosť knihy. Bože, ako vôbec môžem hodnotiť niečí život? Ale tak toto ma tak nechytilo ako predchádzajúca kniha. 3*
  • Rick Riordan: Hammer of Thor - Zábavné, popkultúrne, oddychové, ale s hlbším podtónom. Typický Rick. Také dobré, nadpriemerné 3*.


Book Haul

Prišla mi kniha Alexandra Freeda Rogue One, ktorá je knižnou verziou rovnomenného filmu. Ale vraj má viac osobnostného rastu postáv. Som len počula, ešte som ju nečítala. Určite si ju chcem čo najskôr prečítať, RO je ešte stále mojou najväčšou fangirl mániou.


Tak RO je jedinou knihou, ktorú som si januári kúpila. Okrem nej som si kúpila novú čítačku. Pretože ak sa na Nový rok zobudíte s pokazenou, nie je to podarený štart nového roka. A keď už nová čítačka, tak tá najlepšia na trhu (o lacných offbrandových som sa naučila svoje), preto som si kúpila Amazon Voyage (a tiež ju mali o 100 eur lacnejšiu na hejku). Musím povedať, že je to skvelý prístroj, pravdepodobnejšie ešte múdrejší ako môj počítač :) Roger, ako čítačku volám (lebo som si myslela, že je to Amazon Voyager), je malý, tenký (dokonca aj v obale), sám sa nasvieti podľa okolia a vyzerá super. Veronka si urobila povianočnú radosť. Lebo bez čítačky sa cítila ako bez ruky. 

Iné:

Škola, škola, škola. A #YogaRevolution. To bol môj január. Dopozerala som The Crown (perfection), Teen Wolf je super creepy emocionálnou horskou dráhou, Hidden Figures je inšpiratívny a dôležitý film (na knihu sa chystám), a namotala sa na kozmetickú značku alverde (bez minerálnych olejov!).

Tak nejako som preplávala prvým mesiacom roku 2017. Aj trochu stresu bolo, lebo si treba nechať seminárku na posledný možný deň (ešte, že esej som napísala medzi sviatkami). Ale bez napätia by to nebolo ono, nie?

Vo februári sa teším na novú sériu The 100. A na udeľovanie Oscarov (vyvrcholenie môjho najobľúbenejšieho obdobia v roku - awards season). Meninový darček som dostala už začiatkom januára (sovový vankúš, objavil sa na instagrame), ale teším sa aj na tie, tento rok padli  na sobotu.

Ako ste prvý mesiac roka prežili vy? Aj vám tak rýchlo ušiel?

Do prečítania...

2 komentáre:

  1. Chápem off-brandové značky, ale taký PocketBook je porovnateľný s Kindlom, takže hneď by som to nehádzala do koša. Ja som načítala poriadne množstvo recenzií, kým som kúpila čítačku. Ale to bolo už dávno, teraz budem kupovať novú, ale tiež v tých istých radoch, lebo som bola spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som označením off-brandový myslela konkrétne môj mreader, čo je značka o ktorej podľa mňa (takmer) nikto nikdy nepočul, a aj ja som si spravila dôkladný výskum, čítačka je veľká investícia, a vyšiel z toho kindle, s ktorým som nadmieru spokojná, ale určite je to podľa osobnej preferencie, a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť